Köpa bil

God morgon gott folk.
Här hemma har vi vart vakna i ca 50 minuter nu
och om en liten stund ska vi gå till förskolan
och sen ska jag vidare till jobbet!

Idag mellan 15-17 är det påskbasar som gäller på Novalies förskola,
ska bli mysigt att gå runt där och se vad barnen har gjort
för påskpyssel och även köpa hem lite grejer ;)
Min mormor ska även komma så det blir jag, mormor och Novalie !
Mysigt !

Igår va jag på banken och sökte ett lån,
det gick väldigt smidigt och bra.
Vid 16 tiden fick jag ett sms av banken
att pengarna var inne på mitt konto och dom önskade mig lycka till!
Så nu gäller det bara att hitta en bil som passar oss ;)

Jag är helt inne på en Volvo S70
Men vi får se vad som finns på marknaden ;)



Vet ej om jag har nå småbarnsföräldrar som läser min blogg,
men vi hade tänkt och sälja våran vagn!
Det är en Lila Teutonia timmy i bra skick.
Man får även med en vagnpåse som är lila med vita prcikar
och sen 2 hängare där man kan hänga matkassar m.m.
Även 2 extra hjul medföljer.
Detta för 1500:-
Så om det finns intresse så kan ni mejla mig på
[email protected]





Kommentarer
Postat av: celina

V70 menar du va? Kram

2012-03-27 @ 15:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0