Solen gör en lycklig

Wow vilken morgon man vaknar upp till.
Patrik jobbar senare passet denna vecka
och åker inte hemifrån först vid 7 tiden (annars 05:30)
Så när Novalie vaknade vid 6 tiden imorse så fick jag sova ut till 7 ;)

Idag är Novalie ledig.
jag börjar inte jobba först 14:30 i eftermiddag
så vid 14 tiden så hämtar Novalies farfar henne så jag kan gå och jobba!

Blir nog en sväng ut i solen fast det är kallt om ett tag.
måste nog handla lite ingredienser också
och baka bullar så man har något att bjuda på till nästa vecka då jag fyller år!


Så här såg det ut förra året jag fyllde år ;)





















Det var en trevlig och lyckad födelsedag ;)

Men detta år ska mitt födelsedagsfirande gå i Hälsans tecken ;)
haha ingen fylla detta år SKÖNT!
Utan det blir ju helkroppsmassage i 50 minuter
och sen bubbla bubbelpool 1 timme och därefter ett restaurangbesök!

Ser verkligen fram emot det!


Kommentarer
Postat av: Emeliie

Gumman jag har frågestund i bloggen.

Skulle vara kul om du frågade någon fråga! :)

Puss <3

2012-03-06 @ 13:19:41
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0