Spontanitet är kul!

Härlig dag vi haft idag!
Kusinerna plus deras mamma har vart här och firat mig lite i efterskott,
fick en massa kuliga presenter =)

Vid 14 tiden körde vi hem min mormor,
sen fortsatte vi till Fiskis för att lämna av Novalie där!
Hon ska vara ledig imorgon från förskolan och sova hos sin farmor.

Sen åkte jag och älsklingen ut till Värmdö marknad och storhandlade.

Nu på kvällen åkte vi till G-berg och handlade hem Sushi/Yakitori.

Och skulle inta soffläge för att vänta på att BB ska börja!
har till och med laddat upp med chips och dipp....

Men sen vart jag spontan och ville dra på BIO!
Så kl 21:15 är det jag, Patrik och Malin
som sitter på Biografen och ser EN GÅNG I PHUKET ;)

Myyyys ;)



Alltså jag måste bara säga, min mormor det är min allra bästaste vän!
Hon har alltid funnit vid min sida vad som än har varit ♥
Och fast hon är lite "puckad" haha så har jag alltid lika kul med henne.
Hon drog en "strike a pose" - dagens ungdomars pose ;)
Visst fan e hon het hahahahahahaha ♥


Älskade mormor hahahahhaha asså jag dööööööööööööööööööör!!!

Kommentarer
Postat av: celina

Hon ser helt vild ut :)



2012-03-18 @ 23:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0