Blooooooowwww

Lyssnar på musik,
därav denna rubrik ;)

Guthen morniiiiiiiiiiiingggggg
Solen skiner idag igen,
ska man börja vänja sig kanske? :)
Man önskar det iaf!!!!

idag skulle jag ha jobbat 13-20
men vi har Vårdplanering på jobbet
så jag har möte 9-15 istället!
Ganska skönt faktiskt.

Nu börjar en hel del saker ordna upp sig (privata)
och det känns riktigt jävla skönt!
Igår släppte det mesta och då kom huvudvärken,
men tror det beror på att man har varit spänd och orolig m.m.
Aja nu känns det bättre iaf...

Ikväll ska jag och min morbror P eventuellt åka o kolla på en Volvo V40
Hoppas det är något att ha!
Men det tvekar jag på HA HA eftersom jag e så kräsen ;)

Nej hörrni, ni får ha en bra dag!
Nu ska vi fixa det sista här hemma och sen börja röra oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0