Emma the Tvättbjörn!

Ha ha gooood mrogon gott folk ;)
Här hemma är vi vakna och ska strax bege oss mot förskolan
och sen ska jag vidare till jobbet!

Min enda lediga dag denna vecka var igår
och den spenderades i Fiskis med Karro, Mathilda,
Jennie, Dalle och alla barnen =)
Hade jätte mysigt i lekparken!
Barnen lekte och vi vuxna passade på och sola och ha det trevligt.
Idag ser jag ut som en tvättbjörn i ansiktet.
Illröd i ansiktet och vit runt ögonen... hett eller hur ;) haha!
Vi var i lekparken i ca 3,5 timme så nog gav solen av sig lite färg haha...

på kvällen drog jag och min morbror Patrik till Lidingö och kollade på en Volvo V40.
Så idag blir det eventuellt köp, men jag vill att min "pappa" ska kolla på den först innan vi bestämmer oss.
han har haft Volvo så länge jag kan minnas och kan en hel del om dom.
Så han ska göra en ordentlig koll innan vi köper den!

Så idag jobbar jag till 14 sen kommer "pappa"
och hämtar mig och sen drar vi till Lidingö.

Så vi kanske blir med bil idag ;)

Tänkte bjuda på några bilder från igår.

Novalie coh Denise leker =)




Dalle, jennie och Mathilda


Jag och Karro =)


Emma the Tvättbjörn hahahahahahha



nej nu måste vi börja röra oss!

C yaaaaaaaaaaaaa ♥

Kommentarer
Postat av: Charlotte Fahlén

Hahaha vad karro ser rolig ut ;)

Ojjjj. Så du har bränt dej.

Hoppas du nu hittar en BIL som passar för dej/er...



Du får inte vara allt för kräsen när det e begagnat ...

Men då får man oxå alltid pröva & pruta ner priser oxå.... :-)

2012-05-03 @ 09:50:11
URL: http://onlyfahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0