Helt slut!

Har vart en intensiv helg,
med en massa jobb och tankar!
Aja allt löser sig!

I lördags efter jobbet så gick jag och mina 2 älsklingar
ner till förrådet och rensade bort en massa grejer,
så förhoppningsvis får jag något sålt på någon loppis snart!
Jag och Veronika har pratat länge om Siggesta bakluckeloppis
och tror vi slår till nästa söndag!
Men om det är något någon vill ha så fråga gärna,
för det kanske finns bland alla dessa påsar!



det är bland annat en massa flickkläder från 0 till 2-3 år,
lite pojkkläder, leksaker från 0-3 år m.m.
En hel del alltså ;)


Imorse vaknade jag med ett rivmärke under höger öga,
hmmm undra vem jag slagits med inatt hehe!


Ne nu ska jag gå och väcka Novalie för hon ska till förskolan idag,
och jag är ledig från jobbet och tänkte ha egentid!
Försöka gå igenom de mesta kläderna som finns här i vardagsrummet!
Kanske orkar lägga upp foton på de också ;)




Hörrni - Solen skiner, och jag med den  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0