Är så fruktansvärt stolt....

över min älskade dotter ♥
 
Hade utv.samtal om henne idag och det gick kanoners...
Finns inget alls som vi behöver oroa oss för och hon kan allt man ska kunna
plus ganska mycket mer!!! (lite myror i rumpan har hon, men vilket 4 åring har inte det)
Och alla nämner väldigt ofta (pedagogerna och barns föräldrar på förskolan) vilken fin VÄN Novalie är,
alla vill leka med henne och hon kommer överrens med alla.
Hon är så omtänksam och harmonisk, snäll och gullig mot sina vänner...
När Novalies pedagog tog upp det så föll tårarna för mig,
jag blir så glad och varm i hjärtat att jag har en sån fin dotter ♥
 
Måste få dela med mig av ett sms
som jag fick igår av en mamma som hade hämtat med sig Novalie.
 
Så här stod det, (cencurerar andra barnets namn):
 
Vilken fin kompis Novalie är :)
****** små surar som vanligt när hon har en kompis hemma.
Hon vill då brottas med Novalie som säger diplomatiskt:
"jag tänker inte göra illa dig
för du är min bästa kompis"
 
haha hur sött är inte det då ;)
 
Ja hörrni...
Stolt är bara förnamnet!!!
 

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hon är underbar eran söta dotter =) Ni har gjort ett bra jobb du och patrik =)

Svar: Tack <3
Emma

2012-11-28 @ 09:11:33
Postat av: Anonym

Novalie är väldigt vacker. Du och din kille har uppfostrat henne bra och behandlat henne med respekt det är därför som hon har blivit så snäll,omtänksam och fin.

Svar: Åh tack snälla =) Ja jag hoppas att det är därför hon är som hon är ;)
Emma

2012-11-30 @ 17:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0