Det gäller att sysselsätta sig!

Torsdag morgon =)
Novalie vaknade vid 06:30 tiden och var pigg!
Bara att gå upp och sätta på kaffet.
Det viktigaste man måste ha för att få en bra start på dagen ;)
 
Igår eftermiddag hade vi som sagt Wilma H här hemma.
Tjejerna lekte för fullt och vi åt lite middag också tillsammans.
Strax efter 16 tiden kom Wilmas pappa och hämtade henne...
 
Då tog jag och Novalie en varm dusch och städade upp lite här hemma.
Sen vart det soffhäng en stund!
Jag läste och Novalie tittade på TV
 
Efter ett tag så bestämde vi oss för att spela EyePet på Ps3.
Novalie tycker det är kul..
Det är ett ganska coolt spel.
Man kopplar in en kamera i Ps3 och så syns man på TV
och då ska man leka och ta hand om en EyePet...
 
Här ser man Novalie och Eypeten
Man ska klappa den, leka med den, duscha den, schampoonera den m.m.
Jätte kul =)
 
Vid 18:30 tiden kröp vi ner i sängen,
jag med min bok och Novalie tittade på Pippi Långstrump!
Sen somnade hon runt 19:30...
Jag gick upp och kollade på TV - Stalkers, jätte bra program men obehagligt!
 
Sen somnade jag strax efter 22...
 
 
Har även påbörjat en matlista...
Kom inte längre än till att skriva alla dagar haha
Men det är ju alltid en början!
Ska väll försöka ta mig i kragen och börja fylla den med maträtter också ;)
Kom gärna med förslag hehe...
 
Morgonen började som sagt med en kopp kaffe,
sen lite trams ;)
 

Om en liten stund kommer min mormor på besök ;)
Sen funderar jag på att åka till forum och se om jag hittar nå fint att ha på mig på LÖRDAG ;)
 
Jag säger bara LÖRDAG = BUBBELPOOL, BASTU, CHAMPAGNE, 5 TJEJER, MIDDAG, FÖRKRÖK, UTGÅNG!
Lääääääääängtar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0