Länge sen man shoppade

Go kväll kära läsare...
Åter vid datorn!!!
 
Nu är det kväller....
Novalie ligger och tittar på Pippi
och ska sova strax...
och jag tänkte ta mig lite egentid och vara uppe ett tag till!
 
Idag vart det shopping i Nacka Forum.
Ska som sagt ut på lördag med bästa tjejerna...
Så jag var ute efter nått skoj att ha på mig
Och detta fick följa med hem!
 
Den lilla svarta (spets)
Testade först den blå varianten men vågade inte på mig den så jag köpte den svarta!
Men kanske skulle jag ha tagit den blå istället??
Vad tycker ni?
 
Men iaf, den svarta fick följa med hem och till den tänkte jag ha den här koftan!
Det är tyg fram och siden bak
Va tror ni om outfiten??
Ska testa allt på imorgon och känna efter om det känns bra!
 
Sen fick även denna t-shirt följa med hem också ;)
Jag älskar ju allt som har med spets att göra.
Tycker det är såååå läckert!
Fasen va jag saknar min gråa tröja som jag hade förr som "försvann"
haha sjukt att man inte bara kan glömma den,
men jag gillade den skarpt!
Aja shit happends ;)
 
Hittade även lite kaffe som jag köpt hem.
Tror inte jag smakat den tidigare,
men god va den iaf ;)
 
 
Efter forum besöket åkte vi och lämnade Malin hemma hos henne och sen åkte vi hem.
Ritade lite och tränade på skrivning...
Det här är Novalie som har skrivit sitt namn helt själv!
Lite fel bokstäver på fel plats och lite upp o ner vända bokstäver,
men fasen va sött haha...
 
Och detta skrev hon helt själv!
Det enda jag sa var bokstaven och förklarade lite muntligt hur det ser ut
Så nu skriver hon mitt o sin mormors namn också ;)
 
nehe nu ska jag nog läsa lite
och klockan 21 börjar HELA SVERIGE BAKAR ;)
 

Kommentarer
Postat av: Veronika

Så duktig hon är!

2012-11-15 @ 21:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0