Novalies rum...

God morgon alla denna regniga tisdag ;)
Huuuaaaaa har inge lust att gå ut men men vi måste ju!
Idag är det förskolan för Novalie och jobb till 14 för min del,
sen ska jag ha utv.samtal för Novalie på förskolan!
Det vart flyttat sist eftersom jag inte hade någon röst.
men idag blir det av ;)
 
Igår vart äntligen Novalies rum fixat,
Magnus kom med det "magiska verktyget"
och vi fick upp hyllorna....
Så jag hade inte gjort fel utan var på rätt väg
men saknade verktyget!
men nu är hyllorna uppe...
 
Bild på Novalies rum!
 
Här på första bilden så ser man de 2 vita hyllorna uppe på väggen,
det var dom som "bråkade" med mig ;)
 
 
 
 
Nu är jag nöjd med rummet...
men någon gång nästa år (om det blir bostadsrätter)
så blir det att tapetsera/måla om rummet ;)
 
Gud det finns verkligen sååååååå mycket jag vill göra
i denna lägenhet men har inte tagit tag i det eftersom det är en hyresrätt...
Men som sagt om det blir bostadsrätter så är det bara att börja planera och fixa ;)
 
men något som står högst upp på listan just nu
även om det är hyresrätt eller inte
är att jag vill ta bort vårat torkskåp i stora badrummet
och köpa en torktummlare och ställa bredvid tvättmaskinen,
sen sätta en bräda eller vad man ska kalla det över tvättmaskinen
och torktumlaren så man får en liten vikyta..
Förstår ni?? ;)
Jaaaa massa skoj vill jag göra här hemma...
Men det får vänta lite till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0