Torsdag 22 November

Wooooow va tiden går fort...
Inga julkänslor alls
men nog e det dags att hämta upp julpyntet från källaren snart!
 
God morgon förresten ;)
Har sovit ritkigt bra inatt,
enda gången jag vaknade var
när Novalie kom till våran säng vid 03:30 tiden
annars har jag sovit riktigt bra...
Den där Coccillanan gör ju under ;)
 
Torsdag idag, jobbar 7:30-14
sen är det faktisakt min långlediga helg
men har tagit ett extrapass på lördag mellan 7:30-12
 
Senare i eftermiddag ska vi åka och storhandla,
dags att fylla upp här hemma!
Har gjort matlista enda fram till den 16/12 hehe...
 
Jaha då vet ni vad vi ska äta fram till den 16e haha ;)
 
Förresten igår på jobbet så hittade jag en tidning med reklam på baksidan,
reklamen va för ett vin som jag tycker är riktigt gott!
Eller alltså jag brukar dricka Black Tower (vitt vin)
men nu har det kommit ut ett nytt Black Tower
så denna måste jag ju bara testa någon gång!!!
Tror den kan vara riktigt god ;)
 
 
Nej nu ska vi klä på oss och fixa det sista innan det är dags för jobb och förskola!
Hörs senare ;)
 
DÅLIGT MED KOMMENTARER BTW!!!
 

Kommentarer
Postat av: Veronika

Här kommer en liten kommentar :)

Svar: åh tack hahaha
Emma

2012-11-22 @ 23:46:01
URL: http://veronikanordberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0