Effektiva Emma ;)

Dammsugit - Check
Andra maskinen igång (snart 3:e) - Check
Städat Novalies rum + Garderob - Check
Handlat - Check
Hämtat ut medicin - Check
Dammat - Check
 
Känns som jag har hunnit med en hel del.
Och är glad att jag kollade upp en sak på nätet,
för när jag va på akuten och när läkaren pratade med mig
efter mitt njurstensanfall så var jag jätte trött och ögonen gick i kors på mig!
Så jag kommer inte ihåg riktigt vad han sa
men han sa att han skulle skriva ut Diklofenak,
ja ja svarar jag - det har jag hemma...
Så nu har jag gått sen i onsdags och haft med mig min karta med Diklofenak
(som jag för övrigt fick utskrivet av min tandläkare när jag drog ut min visdomstand)...
Sen kollade jag upp lite vad det va han egentligen menade
och det är ju absolut inte Diklofenaken som jag har haft här hemma,
utan det han skrev ut till mig va Diklofenak stolpiller.
Haha ibland är man inte så smart!
Men nu har jag iaf hämtat ut de härliga stolpillerna hahaha...
Så om denna hemska smärta skulle komma tillbaka så har jag det hemma.
För jag kan ju säga det att den smärtan önskar jag inte ens min värsta fiende.
Många säger att den smärtan är värre än att föda barn.
Nu kommer jag inte ihåg smärtan när jag födde men jag kan säga att njurstensanfall
gjorde så fruktansvärt ont, jag grät som ett barn och visste inte vart jag skulle ta vägen =(
Nej usch och fy, ryser bara jag tänker på det!!!
 
Nehe nu är den andra maksinen tvätt klar,
nu ska jag slänga in den 3e och sen käka nån lunch!
 
Ikväll kommer kära svärfar över på middag
Så idag blir det Kött och potatisgratäng ;)
 
Trevlig Fredag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0