Jag har en 4 åring hemma ;)

Fullt ös medvetslös!!!
Shit jag har ju inte bloggat på evigheter känns det som... Men nu har jag 1 timmes rast på jobbet (jobbar 8-19 idag) så nu passar jag på att slänga in ett inlägg ;)

I fredags så fyllde som sagt Novalie 4 år, min stora men ändå lilla prinsessa ❤ Efter att jag slutade jobbet vid 14 tiden så kom det lite folk och grattade Novalie! eller rättare sagt familjen/släkten! Novalie fick en massa presenter som hon vart och är supernöjd över!
Av mig och Patrik fick hon Ariel barbiedockan, my little pony familj, my little pony stall och 2 böcker där man ska träna på bokstäver och siffror! Hon vart jätte glad över det, sen av de andra fick hon pennor, ritblock, massa olika barbiedockor, rosa barbiebil, kläder, strumpor, trosor, pengar till en vinteroverall m.m.... massa fina grejer helt enkelt :) och nästa lördag den 27e då smäller det, för då ska Novalie ha sitt kalas för sina kompisar på Saltsjöbus :)

igår va Novalie på Emilias kallas, tyvärr kunde inte jag vara med eftersom jag jobbade men kul hade dom haft och bilder fick jag se :) det va ett prinsesskalas, superfina va alla barnen :)


Ja som ni märker så är det fullt upp!
Men snart, väldigt snart så hoppas jag att allt lugnar ner sig så man kan få känna sig som människa igen!!!

Nu lite bilder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0