Onsdag 17 Oktober

Nu har stora älsklingen gett sig iväg på kurs
och kommer inte hem först imorgon eftermiddag =(
Kommer kännas tomt här hemma...
Men jag och Novisen klarar oss ;)
 
Idag är min enda lediga dag på hela veckan/helgen så idag har jag ställt upp
med att följa med förskolan på teater.
Så klockan 08:30 ska jag och Novalie befinna oss på förskolan
för att sedan åka iväg på teater och se "Pricken"
 
Efter de ska vi hem och bara softa ;)
 
Igår fick jag även min remiss inför en datortomografi av njurarna.
Fick panik direkt och tänkte mig att man ska ligga ner och åka in i en "tunnel" eller vad det heter,
såg framför mig hur jag fick klastrofobi...
Va tvungen att googla för att se hur det gick till...
Men det va lugnt, jag kommer åka igenom ett hål men INTE in i en "tunnel"
så det känns ju skönt!!!
Även skönt att få det gjort!
 
Ja har inte så mycket mer att skriva om,
hörs nog senare i eftermiddag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0