Trevlig middag med dom bästa

Igår vart en sån där jätte mysig dag.
Hade min mormor, svärfar, Malin och Zandra på besök.
Mormor var här mest för Novalies skull
då jag och Patrik ville ta nått glas vin/öl
tillsammans med Patriks pappa och Malin och Zandra.
Det vart lugnt och vi var bara här hemma.
 
Jag och Malin va dom som vart sist uppe och jag gick och la mig strax efter 02 tiden.
Men det va riktigt trevligt att sitta och prata och dricka lite vin...
Idag är man lite seg men inte mer än så,
ska strax bege mig ut med Novalie.
vi ska till lekparken först och sen ner till centrum.
 
Sen blir det bara en massa hemma mys.
 
Imorgon ska vi kolla in den nya leksaksaffären i forum
och sen åka och fika hemma hos Novalies farmor.
 
Sen är det vardag med jobb och förskola igen...
 
 
Hörs kanske senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0