Bebismyyyyyys ♥

Hoho god morgon allesammans ;)
Hoppas ni sovit gott!
Novalie har sovit i sin säng hela natten
och kom inte in till oss först vid 05:15 tiden
då Patrik klev upp och jag gick på ett toa besök,
men sen somnade jag och Novalie om igen efter det.
Så som sagt så har jag sovit gott,
har ju fått ha rätt så mycket plats för mig själv i sängen i natt hehe ;)
 
Kom hem strax efter 22 tiden igår.
För kl 05:02 föddes Gabriel!
Min bästa vän Veronika fick sin son igår.
och dom fick åka hem redan igår också.
Så på kvällen runt 18:30 tiden gick jag hem till dom
och snusade bebis fram till 22 tiden.
Gabriel fick en nusse "snutte" filt av oss,
veronika fick en bukett blommor,
sen köpte jag godis och Cola Zero som vi mumsade på
under Svenska Hollywood fruar.
Hade en supermysig kväll och va fin Gabriel är...
Äntligen är han är... som vi alla har längtat ♥
 

En supermysig kväll hade jag som sagt igår !!!
 
 
 
Nu ska jag och Novalie äta frukost,
vid 9 tiden lämnar jag henne då blir det en liten PW
och sen ska jag jobba 13-20 idag!!!
 
 
Vill önska älskade karro lycka till idag...
För idag börjar hon sitt första intropass på mitt jobb ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0