Påskhelgen

Har inte bloggat på ett par dagar,
har varken haft ork eller lust med det...
 
 
Påskhelgen i korthet ;)
 
Åkte till Malmköping i fredags efter jobbet.
Umgicks med mamma, Jukka & Jani!
 
I lördags vart det Lager 157, vart nya jeans till Patrik och lite kläder till Novis.
Sen åkte vi och tvättade bilen och sen tog vi det bara lugnt
 
Igår åkte vi hem och min lillebror följde med oss hem.
Han ska vara här i Sthlm tills på torsdag...
 
Igår kväll åkte jag och Verra en sväng till Liljeholmskajen,
det var ju en resa för sig haha,
åkte fel 2 ggr...
Men till slut hittade vi haha...
Köpte en surfplatta till Novalie,
Är trött på att hon alltid ska ha min eller Patriks telefon
så nu har hon en egen "spelplatta" ;)
 
Nej nu ska jag visa den för pluttis,
hon sov nämligen igår när jag kom hem med den ;)
 
Morgonkaffe ;)
 
Tvättade Nappe
 
Min älskling och Jag
 
Bokstäver till hyllan ;)
 
 
Idag ;)

Kommentarer
Postat av: Carro

Har du slutat röka helt nu, så du bara snusar?

Svar: jaaa jooo det kan man väll säga :/
Emma

2013-04-01 @ 18:05:34
URL: http://nilssonphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0