5 års kontroll

God morgon...
Idag är det ingen vanlig dag
utan min stora älsklings 26 års dag
HURRA HURRA HURRA!!! ♥
 
Jag och Novalie kunde inte hålla oss
så Patrik fick sina födelsedagspresenter redan igår!
Han fick 2st trisslotter och GTA5 till PS3...
Han vart glad kan jag lova och mer såg vi inte av honom den kvällen haha...
 
 
Igår var även Novalie på 5 års kontroll.
Hon klarade allt galant och riktigt stolt vart jag
när bvc tanten frågade vad Novalies älsklings mat var,
då började Novalie skriva ner det på ett papper, hon skrev PASTA - FISK...
Bvc tanten sa att hon va riktigt riktigt riktigt duktig och jag är sååååå stolt kan jag lova.
Läsa kan hon ju också =)
Min plutt ♥
 
Ja hörrni det var våran gårdag...
 
Idag kl 10 ska jag och Novalie hämta en tårta
ifall det kommer någon på fika ikväll...
Svärfar vet jag redan då han även ska käka middag här.
Sen ska jag och Novalie till forum en sväng då jag ska byta
mvc... så en inskrivning blir det idag.
Eventuellt en lunch kan jag tycka att vi ska unna oss också ;)
 
 
Igår satt jag och tittade runt lite på vagnar.
Vilken djungel kan jag lova.
Men jag fastnade för en Emmaljunga vagn.
Riktigt stilren och fin...
Men vi får väll se va det blir... och va den kostar!
 
En liknande av denna vill jag nog ha...

Kommentarer
Postat av: Caroline

Är det super Viking? Sussie har ju den :)

Svar: ja så hette den... jo jag vet att hon har en sån =).... sen är jag även sugen på en nitro eller va den heter, ser nästan likadan ut ;)
Emma

2013-12-19 @ 07:33:56
URL: http://nilssonphoto.blogg.se
Postat av: Caroline - Fotograf & Mamma

Jag har en nitro :D

Svar: Ahaaaa ;) har du redan köpt vagn eller är det från förra?
Emma

2013-12-19 @ 12:35:33
URL: http://nilssonphoto.blogg.se
Postat av: Caroline - Fotograf & Mamma

Vi kom över en 2013 till super bra pris så vi slog till blir det inte bebis denna gång så blir det väl någongång och vi ville ju ha den vagnen så ;)Nu står den och dammar i tvättstugan hehe.

Svar: smart o göra så ;)
Emma

2013-12-19 @ 21:53:14
URL: http://nilssonphoto.blogg.se
Postat av: Sofie

Vi har köpt en super nitro. Super med stora swirvel hjul fram:)

Svar: okiii är du nöjd med den? :)
Emma

2013-12-19 @ 21:59:20
Postat av: Sofie

Har inte börjat använda den då bebis kommer om ca 3 veckor men har bara hört gott om den vagnen. Rejäl men endå smidig. Var inne på super viking först men den kändes inte lika stadig ixh stabil.

2013-12-20 @ 18:19:42
Postat av: Anonym

Har inte börjat använda den då bebis kommer om ca 3 veckor men har bara hört gott om den vagnen. Rejäl men endå smidig. Var inne på super viking först men den kändes inte lika stadig ixh stabil.

Svar: okiii jag får åka runt o kika på dom innan jag bestämmer mig ;)
Emma

2013-12-20 @ 18:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0