All in

Har känt mig alldaglig och tråkig hur länge som helst!
Men idag tog jag och Verra tag i saken och klippte av en massa hår på mig!
 
Men vi började morgonen hemma hos Verra med en smoothie
Grymt god var den och extra gott med cocos på toppen ;)
Lite sällskap fick man också ;) lilla Candy!
 
Sen satte Verra igång med mitt hår!
 
Efter klippingen åkte jag, Verra och Jenny till Gustavsberg och lunchade...
Sjukt gott kan jag lova ;)
Länge sen man käkade Sushi
 
 
Har hämtat Novalie från förskolan och nu är vi hemma.
Ska börja lite smått med middagen strax,
sen funtar vi på Forum en sväng och se om Novalie hittar någon leksak
att köpa för pengarna hon fick för hamstern...
Men vi får se om Patrik orkar!
 
 

Lite hjärtskärande:
Novalie frågade mig nu när vi kom hem.
Mamma - Kommer du ha någon tid för mig sen när bebisen har kommit??
 
Huuaaaaa det sved till i hjärtat på mig,
men jag sa att det är självklart att jag kommer det!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gullig katt

2013-12-05 @ 17:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0