Blir inte alltid som man tänkt sig

Runt 9:30 imorse slog ett illamående till, trodde det skulle gå över så jag o Novalie följde med Veronika o Emilia till värmdö, men det vart bara jobbigare o jobbigare!
Så Veronika körde hem mig igen o jag har nu vart sängliggandes sen dess...
Veronika är så underbar så Novalie fick vara kvar med dom och kommer hem sen när Patrik är hemma ❤️

Men undra va det är jag har, har inte spytt eller gjort nr 2 löst, utan bara ständigt illamående, skakig och allmänt svag...

Va tvungen o sjuka mig idag!
Min arbetshelg är det o jag skulle ha jobbat 15-21.
Hoppas på att jag mår bättre imorrn då jag jobbar 7-20:30 resten av helgen o jag vill ju jobba!
Aja bara hålla tummarna o ligga o ta det lugnt idag!

Puuuh...

Kommentarer
Postat av: Caroline - Fotograf & Mamma

Så har jag mått hittills genom hela graviditeten :( ett riktigt hvete.

Svar: då kanske det är grav illamående då??
Emma

2013-12-20 @ 17:34:49
URL: http://nilssonphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0