Lite måsten!

God morgon....
Härlig sovmorgon jag och Novalie tog idag.
Vi vaknade vid 8.45...
Så skönt!
 
Idag är det lite måsten som ska göras,
bla storhandling...
 
Novalie ska även sova över hos sin farmor,
för både jag och Patrik jobbar imorgon bitti!
Men sen har Patrik semester tis, ons, tors så då blir Novalie hemma med honom
och på fredag är jag ledig + helgen...
Mycket ledigt nu men SEN börjar vardagen igen!
 
Nej nu ska jag ta mig en kopp kaffe och skriva klart matlistan + handlingslistan ;)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline - Fotograf & Mamma

Tack vare att jag byter jobb nu så får jag jobba två helger på raken. Sista jobbnatten kvar nu och nya jobbet har värsta idiotlånga helgpassen! Blä! Fasen så positiv jag låter ;) Kram!

Svar: det kommer gå snabbt! o skönt sen när det är över ;) kram
Emma

2013-12-29 @ 13:49:00
URL: http://nilssonphoto.blogg.se
Postat av: Caroline - Fotograf & Mamma

Har du känt av några rörelser från magen ännu? :)

Svar: jaaa lite fladder då och då =)... du?
Emma

2013-12-30 @ 05:49:41
URL: http://nilssonphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0