1 Januari 2013

Godmorgon gott folk...
Nytt år idag...
Härligt!!!
 
Visste ni att senast 1987 var alla siffrorna i årtalet olika
fram tills nu 2013 då är dom alla olika igen.
Så detta år kommer nog vara 87:ornas år ;)
Liten förklaring så ni hänger med...
1989 = 2 st 9:or
1990 = 2 st 9:or där me
2010 = 2 st 0:or
2011 = 2 st 1:or
 
Osv...
Fatta ni?? ;)
 
Så hoppas det här blir b.la mitt år och många av mina vänners år ;)
 
 
Nyårsafton firade vi som sagt här hemma.
Fick besök av svärfar och min mormor.
Vi åt 3 rätters middag och pratatde.
19:45 vart det Grevinnan coh Betjänten för min och mormors del
medan Patrik, Novalie och Novalies farfar gick ut och smällde lite raketer.
Kl 20:00 var det Bingolotto som gällde,
men tyvärr ingen vinst för någon av oss!!!
 
Resten av kvällen försökte vi kämpa oss med att hålla oss vakna till 12 slaget,
det va svårt kan jag lova haha...
Men vid 12 slaget pussades vi alla 3 (jag, patrik och novalie),
önskade oss själva ett Gott Nytt År
Sen avrundade vi och somnade gott ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu lämnar vi 2012 bakom oss och blickar framåt ♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0