Ca 3 timmars vila

Man märker att man är trött idag efter natten
- somna, vakna, somna, vakna, somna... osv...
 
Jag och Novalie somnade strax innan 11 tiden och vaknade strax innan 14.
Nu har vi precis ätit lite mellanmål...
 
Jag ska strax börja förbereda dagen middag
och Novalie har soffhäng!
 
Hoppas på att jag kommer iväg till gymmet lite senare i eftermiddag,
känner i hela kroppen hur det pirrar och har sig!
Vill köra skiten ur mig och känna den grymt härliga känslan efter ett träningspass!
 
Har inte vart på gymmet på 6 dagar
har bara tagit någon promenad under dessa dagar
Så nu MÅSTE det bli SKÄRPNING!!!
 
Fick faktiskt höra av en på jobbet
ifall jag hade gått ner i vikt.
Hon tyckte det syntes i ansiktet och på magen...
Det är ju alltid kul och höra ;)
 
Nej nu ska jag sätta på lite musik och börja med dagens middag!
 
CiaoOoOo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0