Spontanitet är kul!

Helloooooo.....
 
I fredags vart det spontan grillning med Zandra, Christopher och Ann-Helen.
Supermysigt och riktigt gott vart det ;)
 
 
 
 
 
På lördagen vankades det kalas för mina kusiner,
riktigt bra kalas med riktigt god mat!
Kul o träffa alla som man inte träffar i vanliga fall ;)
 
Kom hem sent på eftermiddagen
och då kände jag för att hitta på något...
Efter ett tag bestämde jag mig för att åka hem till Patriks storasyster Emely 
som bor i fiskis!
Vi drack ett tag hemma hos henne sen åkte vi in till stan.
Vi gick till "ett ställe" på söder dit Zandra även kom och mötte upp oss,
dansade in på småtimmarna och härjade lite ;)
Riktigt skoj var det....
Vid 2 tiden kände jag mig hungrig och sa att vi drar hem nu....
Stannade till på en grill och köpte oss lite "fyllekäk"
Det var nog den godaste kebab m bröd jag ätit på länge hehe eller var jag full? haha
Aja god var den....
Promenerade sedan via götgatsbacken till slussen
och tog nattbussen hem...
Var hemma strax efter 3 tiden tror jag...
 
Bjussar på 2 bilder på mig från kvällen...
Var trött och sliten efter kalaset men humöret var på topp iaf ;)
 
(nej jag har inte sugröret i näsan) haha ser bara ut så :P
 
 
Nu är jag laddad inför en arbetskväll med bäste KG
sen vabbar jag imorrn och på fredag!
Imorgon är det Op för Novalie... ♥
 
 
Igår bokade vi även 2 nätter på Furuviksparen
Så nu är lite planerat till semester :)
Hoppas Novalie mår bra då så hon kan bada där om det är fint väder
(tänker på såren i halsen som kommer bli efter op..)
Men får fråga allt imorgon när vi är där!
 
Ne nu ska jag läsa lite bloggar och dricka mitt morgon kaffe ;)
Hörs sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0