Underbar fest med de bästa!

Måste börja inlägget med att tacka de bästa tjejerna
i mitt liv som gjorde min lilla "26 års fest" GRYM!
TACK - Therese, Celina, jenny, Veronika, Savis, Karro, Karin
 
Vi började kvällen med att äta middag - Bjöd på Fajitas som vart riktigt god!
Efter det öppnade jag lite presenter och vi började dricka...
Sen va Partyt igång!
 
Vid 22:30 tiden hämtade en taxi upp oss
och vi åkte in till söder och gick på - Ett ställe
Riktigt skoj va det där =)
Och där dansade vi natten lång tills det stängde.
Jag och Karro kom hem till mig
strax efter 04 tiden haha...
 
Igår låg jag bakis men det var det verkligen värt
För jag hade det såååå skoj kvällen innan!!!
 
Lite bilder...
 
 
 
 
 
 
 
 
En oförglömlig kväll med de bästa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0