Namn!

Igår bestämde nog vi (jag) mig för vilka namn det blir
beroende på om det blir en flicka eller pojke!
Jag är rätt nöjd med flicknamnet och
det kommer det nog bli om det blir en flicka.
Pojknamnet är sådär - det är ju så svårt,
men i helhet med mellannamn och efternamn så klingar det så fint!
Men vi får se va det blir och vad bebis ser ut som att heta ♥
 
Denna vecka har jag nått att göra varje dag.
Vilket ja tycker känns bra - för jag kolla almanackan för nästa vecka
och det var helt tomt - PANIIIIIK!
Aja nått finns det ju alltid att göra.
 
Igår var jag hos min sjukgymnast och hon är verkligen guld värd.
Idag kommer Sussie och Ella hit och umgås lite ;)
Imorgon har jag MVC 9:15 då ska jag få lyssna på bebisen hjärta igen och kolla
att allt e bra, älskar att gå till MVC
Och på torsdag ska jag, Novalies farmor och Novalie till SÖS
för att lyssna på Novalies hjärta och eventuellt göra ett ul på det.
 
Sen är det äntligen fredag och helg igen.
Älskar och njuter av varje minut
tillsammans med min lilla familj ♥
 
Va ska ni göra i helgen då? =D
 
Lite bilder från helgen/veckan som gått!
Sjukt god dricka... Min favvo med massa is i...
Foto: Citrondrink i Solen ☀️
Foto: Heeej nya favvo! #me #like #alot
 
Kollade på Ace Wilder i Nacka Forum
(va gör man inte för sina barn)
puuuh va det var folk!
Foto: Ace Wilder i forum. Inte va vi själva inte... puuh skönt o vara hemma igen
 
Jag i söndags - redo för en storhandling ;)
Foto: Dags för storhandling
 
Var hos min älskade gudson Gabbe i Söndags o tände ljus
och Novalie plockade blommor till honom ♥
Foto: Så fridfullt på kyrkogården! 
Tänt ljus o Novalie har plockat blommor till min älskade gudson Gabbe ❤️ #så #saknad #och #älskad ❤️
 
Lite morgonmys i soffan innan förskolan
Foto: Mamma kan vi inte bara ligga här o mysa idag.  Gulleee...
 
Fick träffa min älskade prins en snabbis
Foto: Har fått träffa min lilla prins en snabbis idag
 
 Nu ska jag gå o väcka min prinsessa ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Pauline, gravid med lillebror till Nova

Det där med namn är så svårt tycker jag men vi är också klara. Vi hade även detta namn när jag väntade Nova, ifall hon skulle bli en kille. Hoppas bara att han passar i namnet när han väl är ute :) visst skulle du göra ett UL till innan det är dags?

Har du beställt skötväskan än? Om inte, gör det! Den är så jävla snygg och bra och jag ångrar mig inte en sekund att jag köpte den =)

Kram

Svar: Ja det är verkligen en djungel med namn... ;)jooo jag ska göra ett tillväxt ul den 14 april =)
så skriver om det sen när det är klart =)
Nej jag har inte beställt den ännu,
en tjejkompis kommer till mig idag som har den väskan,
så då ska jag testa den på min vagn innan jag bestämmer mig helt ;)

Kram
Emma

2014-04-01 @ 09:29:44
URL: http://www.paulinesvensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0