2 månader idag

Idag blir Isak hela 2 månader.
han är en underbar bebis som är nöjd 99% av tiden.
Sover bra, äter bra och bara är urmysig!
 
Ler o pratar jätte mycket när han är vaken.
Men ligga på mage o träna nacken är inte hans favvo,
men vi kämpar på ;)
Att bada är något han verkligen gillar,
ligger o njuter o sprattlar o ler..
Så kul varje gång det är baddags!
 
 
 
 
Novalie har verkligen vuxit en massa till sättet.
Hon känns verkligen stor nu när hon ska börja skolan
har fått loftsäng och blivit storasyster.
Hon är till stor hjälp här hemma men också väldigt trotsig.
Men alla har ju sina perioder...
Inskolningen på fritids gick galant förra veckan,
så denna vecka är hennes sista semestervecka
sen på tisdag nästa vecka börjar hon i skolan...
OM hon längtar ;)
En bild på hennes nya säng som hon älskar!
Just nu är hon hemma hos sina gudföräldrar och sover över där ♥
 
 
Har även mamma på besök här hemma också.
Umgås o bara gör det som faller oss in!
 
 
 
Igår köpte vi en ny vagn till Isak.
jag kunde inte hålla mig o det vart en Bugaboo Donkey.
Vet att många tycker att det är onödigt o det kostar mycket pengar
MEN vi lever HÄR o NU och det kändes rätt HÄR o NU!
Välkommen till familjen mr Donkey ;)

Ha en fortsatt trevligt kväll ;)
 
God Natt
 
 
 
 

 
 
 

Kommentarer
Postat av: A f r o b e l l e

Awww 2 månader, gud va kul! Å nära våra barn är, Diyaz blir ju 2 månader i veckan :D Så härligt det där med leendet. Så mysigt att han gillar att bada, så söt :)

Svar: ja dom är nära... :) men du födde ju före mig?!! han älskar att bada ;)
Emma

2014-08-12 @ 12:13:30
URL: http://afrobelle.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gulliga Isak Det är så roligt att du valde båda 2 namnen som jag skrev på namnlistan

Svar: haha förlåt! men du e ett jävla skämt!!! att du inte bara tar o försvinner härifrån o gör nå nytta istället...
trött på dig nu!!!
Emma

2014-08-12 @ 17:43:46
Postat av: Carro

Hahahahhha vilken kul människa! Nää men emma då är det nog jag som valt namnet, för jag hade ju det eller elias när jag väntade mathilda.

Vad gulligt att du tog ett namn som jaaaag kommit på! För det finns ju inte en enda isak till på denna jord!

Hahahah jag dör! Anna W har ju elias- tänker ta åt mig äran där också, och när vi ändå håller på så ska jag ta åt mig äran för att annas systerdotter föddes på mathildas födelsedag, så gulligt att de valde det datumet jag födde på.

Om inte jessica ger sig snart så åker jag och hälsar på, by myself! Fittajävel!

Svar: ja det här är inte ens kul längre! tycker fan människan är obehaglig! Psykiskt sjuk är människan också! USCH!!!
Emma

2014-08-13 @ 12:19:45
Postat av: Anna

Vem är Jessica ?

Är du på något sätt bekant ned denna människa ?

Svar: Ja vet inte, o nej ingen jag känner.Men Carro gör
Emma

2014-08-13 @ 16:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0