Helt underbar natt!

Tröttheten kommer verkligen ikapp en tillslut.
Så igår efter middagen så bestämde vi oss för att ta en promenad med barnen,
sen hem o bada dom och vi tog en dusch.
Sen kröp vi alla till kojs strax efter 19:30 tiden.
Novalie somnade direkt och Isak med.
Jag och Patrik somnade strax efter 20 tiden
och lill prinsen vaknade inte först vid 3 inatt och ville ha mat.
Så ca 7 timmars sömn i streck vart det för mig.
Såååå skönt =)
 
Sen vaknade Isak igen vid 6 tiden imorse och då klev jag upp.
Novalie sov till strax efter 7 så ca 12 timmars sömn fick hon också ;)
 
Just nu väntar jag och Novalie på att Isak ska vakna igen så han kan äta lite
sen ska vi ut på promenad och även gå och hälsa på hennes förskola.
Det vart ju ett så konstigt slut i samma veva som Isak föddes och då det gick höstblåsor
på hennes förskola - så hon kunde inte ta ett riktigt farväl.
 
Men vi ska svänga förbi där idag så hon kan hälsa på gamla kompisar
och även pedagogerna ;)
 
Imorgon åker vi till Malmköping och sover över hos barnens morfar.
Lillebror fyller hela 16 år på fredag så då är det kul att vara där när han fyller år.
 
Ne nu ska jag klä på mig och fixa lite innan lill prinsen vaknar.
ha en bra dag allihopa ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0