Sjuka människa

Har inte brytt mig tidigare men nu börjar jag ruttna...
Det finns en sjuk människa som sitter mitt i skogen
och inte har nå liv...
 
Sitter o kommenterar min blogg med diverse grejer,
tror att hen har kommit på namnen åt Isak m.m.
Lite stalker varning!!!
 
Snälla du - stå för vem du är så jag kan svara tillbaka till dig
ELLER kommentera inte ALLS!!!
Fegt o omoget att bara sitta o skriva anonymt...
 
Tycker synd om dig...
Att du inte har vettigare saker att göra.
 
Nu ska inte det här ta mer av min tid.
Och fortsätter detta så kommer jag låsa bloggen...
 
Om du har nått o säga mejla gärna mig i sånt fall
[email protected]

Kommentarer
Postat av: Emeliiesdagbok

Kolla upp ip adressen.
Ska jag hjälpa dig med det?

Svar: jag har redan gjort det o även kontakta de företaget som har det! o det företaget är inte så stort o oftast dom som bor "på landet" använder detta! så jag har ett litet hum om vem det är... men vart kollar du upp ip adresser? skriv till mig på fb
Emma

2014-08-14 @ 18:20:53
URL: http://emeliiesdagbok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0