Facebook och Instagram

Det här med bloggandet har verkligen hamnat åt sidan.
Är däremot väldigt aktiv på Facebook och instagram.
Så vill ni följa mig på Instagram så heter jag emmapelosio där
 
Dagarna går och nästa vecka börjar patrik jobba igen.
Tänk att jag fick lyxen att ha honom hemma lite mer än 6 veckor.
 
Veckan efter är det dags att skola in Novalie på fritids.
Ska bli rätt skönt med rutiner igen.
Så nästa vecka ska vi åka och shoppa skolgrejer till Novalie,
så som pennskrin, sudd, block m.m.
En dagbok ville hon ha också där hon kan förvara sina "hemlisar" hehe gulle ♥
 
Isak våran prins är så snäll så,
lite smågnällig till o från men så är ju bebisar!
Han vaknar 2 ggr på natten för mat
men annars sover han bra och verkar vara en lycklig bebis ♥
Idag blir han hela 6 veckor gammal.
Han ler och "pratar" och tycker om sin babysiter och babygym.
Så kul och se när han utvecklas!
 
Just nu ligger han på mae här bredvid och tränar nacken,
jag passar på och bloggar medan han är nöjd.
Patrik och Novalie cyklade iväg och badade lite innan det blir för varmt.
Jag älskar verkligen värmen men INTE nu när man har en bebis.
Så här hema är alla persienner nerdragna och det är hyffsat svalt än så länge.
Får passa på och gå ut med honom på mornarna eller kvällarna då det är liiiite svalare...
 
Nu vart det en lite update iaf ;)
 
Kan bjussa på lite bilder också...
men som sagt jag finns på Instagram!
 
 
 
 
 
Carro V från Norrland var på besök.
Tosse & Knorris hittade varandra direkt (armkroken haha)
 
 
Tant Karro var på besök
 
Lillbrorsan har tatuerat sig... Snyggt ;)
 

Nu ska jag mysa med Knorris ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad roligt med lite uppdatering , men förstår om du ej har tid till bloggen nu .. Du har ju blivit 2 barnsmamma 👍😜älskar er. Kram och ses snart . Mammut

2014-07-23 @ 10:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0