Älskade blivande 6 åring ❤️

Snacka om bloggpaus!
Har vekligen inte haft tid eller så stor lust med bloggandet, men nu börjar det smått komma tillbaka, så vi får se om det kommer fler inlägg efter detta!

Livet rullar på och vi njuter för fullt här hemma med 2 barn ❤️

Isak växer o gror men just detta inlägg tänkte jag ägna till min prinsessa.

Idag runt 22 tiden så var det exakt 6 år sedan som vattnet gick när jag låg här hemma i soffan och tittade på film med Patrik.
Och imorgon kl 16:01 blir min prinsessa hela 6 år ❤️
Tiden går så sjukt fort, hon har blivit så stor på så kort tid känns det som!
Och ännu större känns hon nu när hon blivit storasyster också.
I skolan går det bra för henne, första utvecklingssamtalet för henne är i nästa vecka, så det ska bli intressant och höra vad lärarna har och säga om henne.

Men åter till imorgon!
Det blir att väcka henne med sång o paket, sen vid 10 tiden kommer 3 av hennes kompisar hit o så åker vi till Lek o Bus o leker en massa och sen blir det Mc'Donalds efteråt!
Perfekt "kalas" 

Och på eftermiddagen kommer släkten och firar våran 6 åring ❤️

Älskade Unge!!!






Kommentarer
Postat av: Therese

Stora tjejen! :)
Vad fort tiden går. Hoppas hon får ett lyckat kalas! Men det tror jag nog att hon får.

Kram på er! ♡

Svar: ja tiden går sjukt fort :) skönt o inte ha ett stort kalas, så bjuda med sig 3 vänner till ett lekland e ju perfekt hehe ;) Kram ❤️
Emma

2014-10-18 @ 20:30:39
URL: http://youremyangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0