Wooow

Det har verkligen vart så mycket som har hänt de senaste dagarna/veckan.
Novalie gick ut 1:an, Isak har fyllt 2 år, Min kusin Isabella har fyllt 18 och min kusin Rebecca har fyllt 15, Mormor har kommit hem en sväng från Spanien,  Isak har varit jätte dålig så det har blivit några resor in till Saschsska osv.
Man känner sig helt mentalt slut pga oro m.m.
Men *peppar peppar* så verkar det vara på bättringsväg nu, idag är det 3e dagen som Isak är feberfri men han äter knappt någonting.
 
Det har hänt så mycket roligt under denna tid men tyvärr så har man inte kunnat glädjas åt det fullt ut pga att man varit rädd för va Isak drabbats av, har sjukt dåligt samvete gentemot Novalie men jag har verkligen försökt att vara glad och finnas för henne med.
Ja livet är inte alltid en dans på rosor.
 
Tänkte dela med mig lite av bilder som tagits under veckorna iaf =)
 
Här firade vi Isabellas 18 års dag nere på Restaurang J i Nacka Strand
 
 
 
Novalies skolavslutning <3
 
Sjukhusbesök 1
 
Sjukhusbesök 2
 
 
Novalie bjuder på godissushi
 
Isaks kalas vart tyvärr inställt men tårta och paket och ballonger fick han iaf <3
 
 
 
Lite mer firande av mina kusiner som fyllt år
 
Och sen träffade jag den här snyggingen en sväng också i helgen <3
 
Sen vart det ett kärt återseende också när mormor kom hem en sväng från Spanien <3
 
 
Kom på att det var 10 år sedan jag tog Studenten också, shit va tiden går haha
 
 
 
Idag är det 6 år sedan som min Pappa lämnade oss,
är så otroligt glad att mina släktingar i Finland tar hand
om hans grav och skickar bilder till mig,
det värmer i hjärtat <3 Älskade Pappa
 
 
 
Sådär, nu vart det en liten update iaf!
Nu ska jag gå och hänga lite med Isak som spelar på Ipaden haha.
Just nu sitter han och äter macka också så det går framåt =) =) =)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0