Härlig helg

Igår kom min älskade bästis med familj hem från Miami, gissa om jag var glad haha.
Känner mig komplett igen 👌
Igår vankades det skoldisco för Novalie och Emilia, Emilia kom hem till oss och käkade middag och så fixade jag tjejerna inför discot. 
Medan dom hade skoj på discot sprang jag ner till gymmet o svettades lite 💪



Sen på kvällen vart det en film o lite fredagsmys

Imorse startade jag morgonen med att gå ner på gymmet (shit va kroppen värker just nu haha)

Sen vart det en rejäl frukost 


Efter det åkte jag och familjen till Nacka forum, Patrik ville ha nya jeans. 
Har velat ha en ny bil rätt så länge och har kollat på en Kia Sportage och idag när vi kom till nacka forum så hade dom försäljning av den bilen där, så jag provsatt och kollade igenom den - jag är kär 😍😍😍
Ska ha en sån så är det bara!


Väl hemma så vilade jag o barnen en stund sen bar det av mot fotbollsfotografering med Novalie och Wilma
Dom skulle fotas med sitt fotbollslag Boo FF 👍

Vart så att Wilma sover över här också, så just nu ligger dom och fnittrar i Novalies rum hehe.
Ska själv sova strax, imorgon blir det ett extrapass på jobbet sen ska jag njuta o umgås med mina ungar o Patrik ska iväg på fotboll.

Nehe en selfie och sen god natt 👌😙

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0