Nya frisyrer

I torsdags åkte jag och barnen till frisören och fick våra hår fixade 👌
Jag klippte av en hel del och färgade, Novalie färgade och klippte topparna och Isaks hår jämnade frisören bara till.
Vi alla är supernöjda





Anna är verkligen superduktig👌

Igår kom älskade Malin (barnens faster) till sthlm, för imorgon vankas det dop för tvillingarna (barnens kusiner)

Riktigt skoj att få träffa Malin igen och kul att hon flyttar hem till sthlm snart igen ❤❤❤


Igår bröt vi mot påsktraditionen och barnen fick leta efter sina påskägg redan då.
Kul var det 😄


Började även gårdagen med löpning och intervaller, så kul och utmana sig själv.
Körde trappen ×3 kutade som bara den ✌💪👅

Lekte lite med snapchat igår, herreguuuuuud vad vi skrattade.
Mamma Vs Patrik
Patrik Vs Isak
😂😂😂



Nej nu ska jag mysa lite till här i sängen med barnen o mannen min 😙

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0