mycket att göra

God morgeeeeeeeeen :P

Idag kommer dagen att flyta på bra.
Är helt pullspeckad.
Klockan 9 ska jag lämna Novalie på dagis
Sen har jag och Celina lite (hemliga) grejer mellan 10-12
och sen börjar jag jobba från 13-22
Så det är full rulle idag!





Måste bara säga en sak.
Jag syftar inte på någon speciell eller så,
men snälla.!
Kan inte folk bara ta och växa upp
och sluta snacka en massa skit om andra.
Skapa nya bloggar för att skriva bajs om någon annan,
vad är det för någonting egentligen???
Hur gammal beter man sig då som liksom?
15 typ... eller iaf i mina ögon!
Aja hoppas folk växer upp och inser att livet
går inte ut på en massa skitsnack.
Utan det går ut på att fånga dagen och få umgås med dom man älskar mest!
Ta vara på livet för det är alldeles för kort ibland



Kommentarer
Postat av: Rebecca

de är mig du syftar på och jag harv ett behov att skriva av mig visa saker så du kan lägga ner de där de mitt liv och min blogg så nu fick du igång nåt igen... bra emma!!!

2010-08-16 @ 08:27:48
URL: http://rebeccamammatilltre.blogg.se/
Postat av: Therese 23 år och mamma till Alicia

Snälla, som att vi inte fattar att du syftar på Rebecca när du skriver så lr? Vad har du med det att göra om hon ska öppna en ny blogg? jag bara undrar det. Hon får väl göra det om hon vill. Du behöver inte alltid peka ut henne i din blogg. Det är ett sätt för henne att uttrycka sina tankar och åsikter och jag har också tänkt på att öppna en ny blogg, är jag lika omogen då eller? :S

Du skriver i din blogg att du mår så bra men ändå så skriver du inlägg som är riktat mot en person och det vet vi ju båda två vem du menar! Då anser jag inte att man mår så bra om man "klankar" ner på andra. Det är i allafall vad jag tycker!

2010-08-16 @ 09:15:13
URL: http://youremyangel.blogg.se/
Postat av: Therese 23 år och mamma till Alicia

Men hallå, tror du jag är född bakom barnvagnen eller? Så jäkla dum är jag inte som inte fattar att du menar henne. Jag menar, det är ju självklart att du har läst hennes blogg om att hon eventuellt skulle starta en ny blogg där hon kunde skriva av sig och sen att du skriver i din blogg om att du tycker det är så "barnsligt". Haha!

"Tänk om folk kunde sluta ta åt sig så förbannat hela tiden...... " Hm, ja det borde du nog ha tänkt på då innan du valde att skriva ett sånt inlägg!!

2010-08-16 @ 18:06:11
URL: http://youremyangel.blogg.se/
Postat av: carro

Hallååå.. skärp er!!! Varför blir ni så förlöjligat arga för!!! Och Therese vad har du med det här att göra????

Jag förstår varför Rebecca tog åt sig och jag vet även emmas version.. så alla kan sluta.



För att undvika bråk och missförstånd kanske det är dax att sluta läsa varandras bloggar???



Ni går på Emma som ett gäng hysteriska haggor... men jag trodde det var klart där? Ni hade väl sagt ert?? Varför fortsätta...???



lugna ner daj nu lugna ner daj!

2010-08-16 @ 18:58:54
URL: http://linaotilda.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag går inte på emma på de sättet men jag blir irreterad och nu var de jag som valde att svara på emmas inlägg och jag föstår therese kommentar precis som jag förstår emmas och carros kommentarer...

men för att få slut på detta så är de jag som vill öppna en ny blogg för att jag vill inte visa upp mina bilder från fester på "barnens" blogg thats it...

2010-08-16 @ 19:19:00
URL: http://rebeccamammatilltre.blogg.se/
Postat av: Lillis

Det är min andra blogg hon menar så ni 2 kan lägga ner å tro att allt handlar om er hela tiden.. Å jag förstår att emma skriver sådär om det. Men jag har inte mkt annat för mig, å som rebecca redan lagt sig i förut så vet hon väl hur jag e..

Snacka om egon å tro att allt handlar om er..

Hmmpf..

2010-08-17 @ 18:41:02
URL: http://ahlinarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0