skolböcker

Sitter och kollar runt på skolböcker nu.
Om jag köper allting nytt från "skratch" så skulle det gå på
2869:-
Men nu har jag hittat lite begagnade böcker så jag håller på och förhandlar
lite som - affärskvinna som man är HA HA.

Åkte förresten iväg en sväng med bästis för ett tag sedan.
Vi åkte till COOP i Gustavsberg och köpte lite skrivhäften
och mappar m.m.
Trevligt med en liten utflykt på kvällskvisten =D


Imorgon om jag inte blivit dåligare så ska verra klippa mig.
Mitt hår känns som en jävla risbuske...
Så det ser jag fram emot att få bli fixad i håret!
Älskar mitt hår och skulle nog inte våga klippa av det
fast vilja är riktigt stor ibland...
Ångar alltid varje gång jag klippt det kort.
Gillar ju egentligen långt hår men jag ska ju alltid vara
så jävla drastisk haha.


Nej nu vet jag inte vad jag svamlar om...
Nu blir det en bloggpaus för min del...
FÅr se om jag kommer in senare ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0