söndagsmys

Är precis vad vi har haft idag hemma hos min mormor.
En massa god mat och härligt sällskap!
Riktigt mysigt var det att få komma iväg imorse och vara hemma
hos min älskade mormor ♥



Nu på kvällskvisten så spelar jag och älsklingen
bingolotto....
Pensionärer som man är hehe.
Ingen vinst hittills, och inte lär det bli någon heller.
Men men...
Klockan 21 börjar Irene Huss eller vad filmen heter.
Den var riktigt bra förra söndagen,
så den lär nog vara bra idag med!!!




Novalie kommer att vara hemma med mig imorgon,
hon är verkligen dunderförkyld.
Rinner i både ögon och näsa.
Men tyvärr måste jag ta med henne till forum imorgon,
har lite bankärenden som ska fixas!




Aja har inget vettigt att skriva.
Hörs kanske sen.....






Lite bilder på min Prinsessa ♥


Äntligen fick jag göra en liten fläta i Novalies hår.
Visst vart det sött =D




Min älskade lilla sjukling!




Mmmm va gott det är med "mums mums"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0