www.spritpartiet.se

♦19-årig kille ihjälslagen utanför en krog efter en blöt kväll
♦Fotbollsmatch fick avbrytas då berusade supportrar kastade ner föremål och rusade in på planen
♦7-årig Kim vill helst stanna på fritids för alltid. Där är det ingen som dricker alkohol
♦Man mördade sin fru, sina två barn och tog sedan sitt eget liv
♦Två tonåringar förloarde sin pappa sedan han kört bil berusad och krockat med ett vägräcke

Detta är händelser som media ständigt informerar om.
Vi skakar på huvdet, tycker att det är hemskt att sådana saker händer,
sen går vi till Systembolaget och köper en påse som vi fyller med drogen alkohol.

Hade ovanstående varit sant om inte alkoholen varit inblandad?


Snart är det val och vilka ska ni rösta på?
Själv kommer jag lägga min röst helhjärtatSPRITPARTIET!

Dom vill inte förbjuda alkohol,
men däremot HALVERA KRÖKEN!!!

Gå in och läs mer på SPRITPARTIETS hemsida!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag ska rösta och har redan valt vad jag ska rösta på, det är dock inte spritpartiet, men jag tycker dom har väldigt bra åsikter dom också.

2010-08-22 @ 17:09:29
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/
Postat av: Jenni, mamma till Nova

Det är upp till var och en om man vill dricka eller inte. Så länge man inte förbjuder alkohol helt, kommer det nog aldrig bli någon förändring heller.. Alla har ju en egen vilja liksom.. ;P Dom har ju bra åsikter om just alkohol, men det är ju inte det ända man behöver ha en åsikt om för att kunna få Sverige till ett bra samhälle

2010-08-22 @ 20:40:21
URL: http://jennisfamilj.blogg.se/
Postat av: ronja

tack hjärtat, jag kommer sakna dig oxå gaaalet mkt!!!! på fredag tokröjer vi <3!!!!!!! PUSSAR

2010-08-22 @ 21:37:35
URL: http://rompiss.blogg.se/
Postat av: Caroline

Är det mig du ska köra över? Haha! ;D Tänkte jag skrev ju också om valet. Bring it on babe! Vet dock inte om jag hinner komma in på Maxi innan du slutar jobba där kommer ner först i December ;) Haha!

2010-08-24 @ 13:19:18
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0