early morning

God morgon allihopa!
Känner mig riktigt trött här hemma
men det är bara att dricka en massa kaffe och vara glad!

Idag har jag en hel del planer.
Tänkte blogga lite bara sen ska jag sätta igång!

Ska göra smörgåsar och gå ner till centrum och handla lite
sen ska jag ner till "Glasan" med Veronika och company.
Det blir lite picknik och bada...

Sen kommer Farmor Pia och hämtar Novalie vid 15 tiden
för dom ska till parken Zoo imorgon i Eskilstuna...

Jag och Patrik ska på Bio ikväll och se Eclipse
sen ska vi till en restaurang som heter
Medelhavspärlan i Hammarby Sjöstad och äta en god middag!

Så det är bara en massa roligheter idag!



Igår kväll fick Veronika med mig på lite äventyr.
Vi tog våra cyklar och cyklade iväg en liten bit
för att sedan slå oss ner och ta varsitt glas vin.
Vi satt och snackade en massa och lyssnade lite på musik.
Självklart måste man bjuda på sig själv ibland
=D

     


     




Veronika är proffs på att stå på huvudet ;)



Vad ska ni andra göra då???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0