semester semester semester

Nyduschad och sitter i soffan nu och bara NJUTER!!!


Idag arbetade jag sista dagen innan 2 veckors ledigt.
Dagen gick snabbt och jag hade en del grejer att göra
men jag han klart i sista sekund.
Så jag hoppas allt går bra nu fast inte jag och Marie är på jobbet.


Mamma, "pappa" och lillebror kom och hämtade mig efter jobbet.
Dom följde med hem en stund och lekte med Novalie.
Sen åkte dom iväg och skulle bo på hotell här i STHLM.
Dom frågade om vi ville med men jag har FORTFARANDE inte packat klart
och vill sova hemma innan vi ger oss av.
Imorgon ska vi möta dom på ett hotell vid Arlanda och där ska vi sova
innan vi åker till Bulgarien på tisdag!


Jag har fortfarande inte fått resfeber ännu.
men det lär nog komma imorogn då vi checkar in på hotellet.
Och man lär nog inte kunna sova så mycket natten innan vi åker =D
Åh jag ser verkligen fram emot detta.
En hel vecka utomlands tillsammans med dom man älskar mest ♥



AAAAAAAAAAA jusste...
Måste ju berätta vad som hände imorse...
Ni skulle bara veta...
men det tar jag i ett annat inlägg,
för nu måste jag käka lite!
är jätte hungrig.



HÖRS OM ETT TAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0