service

Sitter här igen och håller på med låtar till IPODEN =D
Älsklingen serverade just en tallrik med melon till mig,
det blir min lyx frukost idag!

Tänkte bjuda på lite bilder på lill älsklingen här hemma!








den finaste, mitt lilla ♥



Satt precis och kollade runt lite på bilder på datorn.
Och kollade igenom pappas bilder.
Saknaden är enorm och det gör ont i hjärtat när man saknar någon så mycket!
Önskar att du var vid liv och kunde få ta del av allt som händer här i världen.
Få se ditt barnbarn växa upp.
Du han iaf träffa henne 1 gång!!!

igår begravdes pappa i Finland.
Min lillebror var där och ringde mig efter begravningen.
Allt hade gått bra och det var tydligen jätte vackert.
Min lillebror fick bära urnan till begravningsplatsen och sen fick min kusin Pettri
lägga ner honom i jorden.
Pappa begravdes bredvid sin pappa (alltså min farfar).
Må dom båda vila i frid...
I höst tänkte jag planera en tripp till alla mina släktingar i Finland.
Hälsa på och bara få se dom igen skulle vara guld värt!



Jaha dags att rycka upp sig.
Celina kommer snart på morgon fika och så ska hon få våra hemma nycklar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0