tidig morgon

05:15 Upp och hoppa...
Jobbet väntar!

Sitter nu och dricker mitt kaffe och pratar med Therese på fejjan.
Hon har ont och det bådar gott hoppas jag,
vill verkligen att bebisen ska titta ut snart!
Är så nyfiken och vill ju snusa på lillen sen ju...

Idag blir det som sagt jobb 7-16
sen om jag inte är för trött så ska vi nog börja packa inför resan.
Längtar verkligen efter att få komma iväg och inte ens behöva tänka på
vad klockan är eller vilken dag det är.
Utan bara njuta av semestern tillsammans med min älskade familj ♥


Igår hade vi sm sagt en liten tjejkväll hemma hos mig.
Åt en massa onyttigt och tittade på Snabba Cash.
Hade redan sett den men det hade inte Therese, Veronika och Celina.
Tjejerna gick hem runt 22 tiden coh då gick jag och la mig och läste ett tag
innan jag somnade.

Tänkte bjuda på lite bilder som togs igår =D

  
Gårdagens outfit.. (NYVAKEN)

  
  
  

Alla bilder är tagna "in action" som Verra så fint kallade det.
Det är därför man ser allas ryggar m.m. hehehhe


Nej nu får det vara färdig bloggat för mig...
Eller nu på morgonen iaf!

Höres kanske senare i eftermiddag/kväll!

Kommentarer
Postat av: Emmelist

usch vad tidigt du var uppe imorse då :(

2010-07-22 @ 11:07:46
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Lillis

Ahh, okej, då fattar jag :)

Men hon har aldrig verkat frisk i huvet itifrån det man läser så du har juh inte gjort ngn större förlust..



Pöss

2010-07-22 @ 12:14:15
URL: http://ahlinarnas.blogg.se/
Postat av: Lillis

Hörru, när är det ni åker förresten?? Vilket datum???

Kram

2010-07-22 @ 12:15:47
URL: http://ahlinarnas.blogg.se/
Postat av: Caroline

Vi såg också Snabba Cash här omdagen för andra gången, såg ju den på bio först, vilken jäkla besvikelse. Boken är mkt bättre :) Haha. Men de borde väl komma en uppföljare på filmen.

2010-07-22 @ 12:16:27
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0