trevlig eftermiddag =D

Fredrik och kaffe tanten Therese kom över på en kaffe
fast det slutade med middag också!
Nu börjar jag bli nervös inför Therese som gått över tiden 1 dag idag.
Vill ju att lill bebben ska komma ut juuuuuuuuuhhhhh!!!!!!!

Efter middagen så åkte jag, Patrik, Therese och Fredrik ner till Jonna och Peter och tog en kvällsfika.
Novalie var hemma med sin "gammemommo"- "mommi"
Men iaf, där vart det en del skratt och det var även trevligt att få träffa min älskade Jonna igen ♥
Har ju saknat min gumma ;)


Nej vet ni vad!!!
Nu ska jag lägga mig i soffan och börja på första boken (Twilight) =D

Kommentarer
Postat av: Jenni 21 år, mamma & gravid

Ja fyfaaaaaan ;( Det gäller att ta till vara på livet, annars sitter man där om 30 år och undrade vad fan man gjorde egentligen :P

2010-07-20 @ 22:04:03
URL: http://jennisfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0