vattenläckage nr 1

Japp det är vad som hade hänt imorse.
När jag vaknade och klev ut i hallen så tyckte jag att det var fuktigt på golvet.
men jag tänkte inte så mycket mer på det utan trodde bara att jag var för trött.
Men sen när jag tände lampan så såg jag att våran hall matta var blöt
(en stoooor fläck)
Jag väckte Patrik och han fick komma upp och titta med mig.
han sa att Novalie kanske hade vart uppe och hällt ut något,
men jag vet att jag vaknar ALLTID så fort jag hör Novalie eller något.
Så jag visste att det inte var hon.
Sen tillslut så såg vi att det var vattendroppar längst en el sladd uppe i taket och märkte sedan att våran pelare i hallen var helt blöt och färgen hade börjat lossna, sen var även lite av tapeten gul/blöt.
Så under natten så har det läckt in en massa vatten eftersom det regnat så mycket.
Så det var inte alls kul att det här hände nu när man ska utomlands och grejer.
men som tur var så har jag världens underbaraste vän/granne som ska hjälpa mig med detta.
Så imorgon startar jag min allra första semesterdag med att ställa klockan och gå upp och ringa Wallenstam och be dom komma och titta på en gång,
sen om det drar ut på tiden så får dom höra av sig till Celina som kommer att ha nyckeln hem till oss.
Jag hoppas verkligen det inte är nå fara med detta och att dom kan fixa det.

Jusst nu känns det som att jag skulle kunna tacka JA till en jävla lägenhet i Rinkeby eller nått.
Är så irriterad på Wallenstam just nu så dom kommer att få höra ett och annat imorgon!

Nog om detta.
Nu ska jag krypa ner i soffan med täcke och kudde och kolla på TWILIGHT!
btw, har jag nämnt att jag är BESATT av filmerna/böckerna hihi.
Jag känner mig som 15 igen ;)



GOD NATT ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Som alla andra hyresrätter så ska de finns en jour som man kan ringa dygnet runt på helgen.. och vatten läcka tar dom i tur med på engång om man har bra hyresvärld de vill säga!!!

2010-07-25 @ 21:24:53
Postat av: Nicole - mamma till C

Oh gud va jobbigt.. Då är det ju något problem med taket / exteriören hos hyresvärden.

Hoppas det löser sig på en gång.

2010-07-25 @ 22:11:05
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0