god kväll!

Älsklingen och jag har vart duktiga nu på kvällskvisten.
Vi ha tvättat 2 maskiner och städat hela lägenheten.
Även bäddat rent i sängarna =D
Så det ska bli riktigt mysigt att krypa ner sen när det är dags!

Jaha imorgon börjar Orminge karnevalen.
Det kommer blir riktigt skoj (tror jag)

Sen ska jag även ha mina 2 kusiner Isabella & rebecca
här under hela helgen....
Familje mys på hög nivå!
En massa skoj ska vi hitta på....


ne usch, har verkligen inget vettigt att skriva!

GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: emmelist

sweet!!! så himla roligt att ni är många som vill vara med i tävlingen :D blir svårt att välja vinnare :P



något skoj planerat för helgen då?

2010-05-28 @ 01:12:22
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0