vågen är min bästa vän!!!

GOOOD MORGON BLOGGEEEEEEEEEEEN!!!

Gissa vem som fick sovmorgon till 09:30 idag????
JAAAAAAAAAG!!!
Patrik lämnade Novalie på dagis idag och jag fick sova ut.
men ska snart bege mig mot jobbet!!!

Angående rubriken...
Jag har inte vägt mig på ett tag
och så ställde jag mig på vågen imorse.
då vägde jag 66,8kg!!!!!!!
Det har jag fan inte vägt sen femman typ hahaha
nej men nästan iaf ;)
Glad vart jag över det =D


Lite EGOBOOST!!!



Det måste man få ha ibland...
Nu måste jag dra...
TJINGELIIIIING!!!


Kommentarer
Postat av: Celina

Moget att redigera bilderna alla kissie style...



HAHAHAHAHA nej du är så fin så gumman! Yo go girl!

2010-05-26 @ 17:26:39
URL: http://raow.blogg.se/
Postat av: Emmelist

Nu har jag kört igång en ny kedjerings-tävling :D så bara att kommentera Emmelist Javisst om du vill vara med :D



kram på dä!

2010-05-27 @ 11:29:19
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0