2 julklappar färdiga (3st)

God förmiddag gott folk!
Här hemma myser vi en massa och har precis ätit en brakfrukost =)
Mysigt det är att vara hemma när man ser hur vädret är där ute.
Tycker synd om er som måste gå ut HA HA... NOT :P


Äntligen har vi fått 2 julklappar färdiga till Novalie.
Vi har köpt Pippi Boxen DVD


Och sen en stoooor duplo låda

Så då kan vi bocka av det.
Fast jag är iofs färdig med 3 julklappar,
den 3e är till Patrik men skriver inte vad i bloggen
eftersom han kanske kollar in den, man vet aldrig :P


Om en liten stund kommer min älskade Boje (Savis) hit.
Vi ska plugga och kackla...
Bra kombo det där :P


Vad gör ni alla andra idag då?

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag vill också ha Pippi boxen, haha. Det var så kul för när jag precis fått Freija sa pappa nämen Carro nu kan ju ju köpa alla Astrid Lindgren filmer med gott samvete, nu finns de ju en till som kan titta med dig ;D haha.

2010-11-24 @ 11:02:20
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/
Postat av: cassandra, mamma till josefin och lexus

Vart har du hittat den duplo lådan? kostar? :)

2010-11-25 @ 20:18:59
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0