Lika många besökare...

Att ni orkar och sitta och hoppas på att det kommer ett inlägg
det gör mig glad, ni sviker mig inte i första taget :P

Bloggen har hamnat såååååå mkt efter nu.
Jag har arbeten från skolan, praktik på en förskola, jobbar extra på en fritidsgård
och min lilla familj att ta hand om...
Så ni fattar väl vad som prioriteras just nu :P!!!

Är helt slut känner jag
men jag kör på för fullt!


Igår ringe kära Karro till mig
och berättade att allt var bokat och klart
inför ULLAREDS resan...
Ska bli riktigt skoj ♥
Så nu har man något att se fram emot!

Rebecca och hennes tvilling tjejer var över på middag igår också
och lämnade även Novalies födelsedagspresent eftersom dom inte kunde komma på kalaset.
Och till dig Rebecca - Novalie hade på sig jeans klänningen idag på förskolan!
Så fiiiiiin ♥
Tack igen!


Nu ska jag börja förbereda maten,
för snart kommer Patrik och hans mamma hit,
Då ska vi slänga i oss lite mat
för att sedan gå på vårat ALLRA FÖRSTA FÖRÄLDRAMÖTE
på Novalies förskola =)


Ha det gott allihopa,
man vet aldrig när ni får höra av mig igen ;)


Julia & Novalie badar!


Novalie & Svea sitter i bollhavet, Sofia står bredvid


Novalie & Svea i bollhavet!


Svea & Sofia


Novalie i sin nya jeansklänning =)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Älskar den där jeansklänningen! Ville köpa den till Freija men hon sa nej! ;( Hon ville minsann inte ha den. Typiskt.

2010-10-28 @ 21:08:24
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/
Postat av: Nicole - mamma till C

:)

2010-10-29 @ 11:44:16
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0