Gårdagen och idag

Igår var vi som sagt på middag hemma hos celina eftersom hon fyllde år.
Vi vart bjudna på en kanon god Lasagne och en god sallad till =)
Till efterätt fick vi marängswisch =)
Senare på kvällen så gick jag, Novalie och Celina hem till mig.
Jag la Novalie och sen pysslade jag och Celina en stund.
Patrik var kvar hemma hos Celina med Stefan och kollade på fotboll.


Idag var det dans för andra gången för Novalie.
Hon tyckte det var riktigt kul idag med.
Och hoppade och sprang runt en massa...
Mammas duktiga tjej ♥


Nu till lite bilder =)


Novalie kramar sin docka =)



Novalie redo för midag hemma hos Celina



Fina födelsedagsbarnet



Novalie busar hemma hos celina



Jag läser bok för prinsessorna ♥



Novalie redo för dans =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0