god kväll hängbrallan!!!

ja... fråga mig inte vad rubriken menas
för det vet jag inte ens själv!!!
Blir så trött på rubrikerna ibland...........



Vad gör alla kära läsare denna kväll då?
Själv somnade jag efter den gudomligt goda middagen
och vaknade runt 18:30 tiden!
Det är jobbigt att ha dottern på dagis
och bara ha egentid med sin karl HA HA HA HA (skoja bara)

Middagen vart riktigt lyckad...
Det var bara

   +  

=

Tadaaaaaaaaaaa!!!


Ja som sagt, gott och riktigt mättande =)


Efter att jag vaknade så ställde jag mig och diskade
och sen packade jag inför morgondagens utflykter ;)

Håller på och kollar på IDOL
samtidigt som jag skriver detta inlägg
så detta inlägg har väl tagit 15 minuter nu hehe :P

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja verkligen, men jag hade så bråttom när jag kladda på de så underlacket åkte av när jag kladda på graffiti lacket. Det var inte så snyggt ska göra de bättre när jag har mer tid :)

2010-09-23 @ 20:31:40
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0